Speelleerschool voor peuters

Buitenschoolse opvang Wonderland Bavo
Wonderland Bavo is een buitenschoolse opvang (BSO) gevestigd in Haarlem West. We hebben een sfeervol lokaal met een eigen theaterpodium in de Bavoschool aan de Westergracht. We onderscheiden ons als locatie door de focus op groen en talentontwikkeling.

Ook buiten is er veel te beleven. In de deels overdekte groene buitenspeelplaats, ideaal in een stadse omgeving als Haarlem. Iedere dag gaan wij met BSO kinderen buiten op stap om ze nieuwe ervaringen te laten beleven. Regelmatig gaan wij naar landgoed Elswout, naar het strand of duingebied de Zandwaaier, naar verschillende speeltuinen in de omgeving, maar ook naar het verteltheater. Lopend, met OV of met onze Stint (elektrische bolderkar). Tijdens de buitenschoolse opvang kunnen kinderen wekelijks professionele schaaklessen in de Bavoschool volgen.

De Bavoschool onderscheidt zich in de wijk door de focus op talentontwikkeling. Onze BSO, waar jij je talent ontwikkelt, sluit hier mooi op aan.

Wij halen kinderen op van meerdere scholen in Haarlem, zoals de Bavoschool, OBS de Peppelaer, Koorschool Haarlem, de Dreefschool, de Vrije Vogel en de Zuidwester (vanaf september 2018). In overleg kunnen de kinderen van andere dan de hierboven genoemde scholen ook bij onze BSO geplaatst worden. De kinderen halen wij dan ook op uit school.

Buitenschoolse opvang Wonderland Bavo onderscheidt zich door: